könyv, film, zene, rendezvény egy helyen

2016. december 14., szerda

Ünnepi nyitvatartás a Központi és a Kisfaludy Könyvtárban


Tájékoztatjuk kedes olvasóinkat és látogatóinkat, hogy a közelgő ünnepek miatt módosul részlegeink nyitvatartása. A Központi Könyvtár felnőtt olvasószolgálata december 20-án (kedden), december 24-én, 25-én, 26-án és 27-én (szombattól keddig), valamint 2016. december 31-én (szombaton) és 2017. január 1-jén (vasárnap) ZÁRVA lesz.

A Kisfaludy Könyvtár december 24-én, 25-én, 26-án (szombattól hétfőig), valamint december 31-én (szombaton) és 2017. január 1-jén (hétfőn) ZÁRVA lesz.

2017. január 2-ától a megszokott nyitvatartási rendben várjuk Olvasóinkat! Megértésüket köszönjük, és az ünnepekre nagyszerű élményeket, remek olvasmányokat, és igazi pihenést kívánunk mindannyiuknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése